3500 ,- TIL FRI FRAKT

Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Norsk nettbutikk! | Fast frakt på 129.- | Prismatch

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent mellom 9-15 Man - Fre. Ring på 51667655
E-post (Svarer vanligvis innen 24 timer)
Send oss en e-post

Ofte stilte spørsmål

Bestilling og levering

Sporing av pakker? Når ordren er pakket og sendt får du en mail med ”Leveringsbekreftelse” med vedlegg hvor du finner kollinummer på din pakke som kan spores hos Posten. Du mottar og en SMS med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.
Hvordan vet jeg at min bestillng har gått igjennom? Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.
Kan jeg slå sammen to ordre eller legge til en vare? Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer, da må ordren kanselleres og legges på nytt. Du får en separat hentemelding på mobil når pakken nærmer seg om du har fylt inn mobilnummer.

Betaling

Hvilke betalingsalternativer har jeg? Du kan velge å betale med Visa/Mastercard, delbetaling, betale om 30 dager, Vipps eller Paypal.
Kortbetaling Game-On bruker betalingsløsning fra Klarna, der kan du velge å betale med kort eller faktura/delbetaling. Hvis du velger faktura/delbetaling, krever Klarna at du oppgir fødselsnummer for kredittsjekk. Vi lagrer ikke personnummeret ditt og det senes kryptert til Klarna sine systemer.
Kan jeg betale med faktura? Om du er privatkunde eller bedriftskunde kan du bruke Klarna faktura/delbetaling. Du har da 30 dager på å betale fakturaen.
Kan jeg dele opp min betaling? Om du har valgt faktura fra Klarna kan du be om å få gjort om til delbetaling. Ta i tilfelle direkte kontakt med www.klarna.no
Jeg har bestilt, men ikke mottatt ordrebekreftelse

Du kan enten ha: 

  • Skrevet feil e-post
  • E-posten kan ha havnet i søppelposten
  • Forekommet feil under bestilling

Ta i tilfelle kontakt med oss på mail eller telefon 51 66 76 55

Dele- og spesialbestilling

Slik virker det
  1. Send en forespørsel på delenr. du ønsker - Eller produkt du ønsker som vi ikke har i sortimentet
  2. Vi sender forespørselen videre til den gitte leverandøren og sender deg responsen
  3. Dersom du velger å godta vil du få en Vippsforespørsel på beløpet
  4. Ved godkjent betaling setter vi i gang bestillingen
Les mer og finn skjema her Dele- og spesialbestilling skjema

Retur

Hvordan retunerer jeg en vare? For å sendes oss en retur, enten du skal bytte noe, returnere noe eller sende noe inn til reparasjon må du bruke vårt Returskjema. Dette skjemaet fylles ut for å få returen behandlet.
Jeg ønsker å oppgradere eller å få service på et produkt Dersom det gjelder Service/oppgradering av softgun, luftvåpen eller paintball, vennligst også print ut og fyll inn Serviceskjemaet! Vi tar kun service/oppgraderinger på merker vi selger i nettbutikken.
Hvor sender jeg pakken til (returen)?

Du må også legge ved kontaktinformasjon i forsendelsen. Viktig å merke pakken med navn på den som bestilte.

Når det er gjort kan du sende inn returen (med Posten Norge) til:
Game-On AS – Postboks 81 – 4068 Stavanger

Obs. Merk pakken med ordrenummer.

Hvor lang tid tar det før min retur blir behandlet? Vi har normalt 1-2 ukers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. I perioder med høy pågang eller ferieavvikling er behandlingstiden på opptil 8 uker. Se gjerne sporing for når vi mottar din retur.