FAQ - Kjente spørsmål og svar


Q: Jeg ønsker å benytte meg av angreretten, hva gjør jeg da?

A: Angreretten må benyttes 14dager etter du har mottatt varen og skjema du må fylle ut er tilsendt pr mail, sammen med ordrebekreftelsen du fikk når du bestilte varen. Du fyller ut skjema og sender pakken tilbake til oss på adresse Game-On, Postboks 81, 4064 Stavanger. Produktet må være i samme stand som når du mottok det. Husk å føre på kontonummer om du har bestilt i oppkrav. Bonuspoeng som er oppspart vil også bli slettet.

Et Angreskjema finner du ved å klikke her.

Dine angrerettigheter finner du ved å klikke her.

Q: Jeg har fått et produkt som har en feil eller mangel, hva gjør jeg?

A: Ofte er det best å ta kontakt med oss, det kan være en liten ting vi kan rådgi om, da kan du enten ta kontakt på 51667655 eller sende mail til post@game-on.no Hvis vi ikke kan hjelpe deg over telefon eller internett, så sender vi en returlapp og et serviceskjema du må fylle ut, så må du returnere pakken til oss. Vår eminemte teknikere vil se på problemet. Vi ser på produktet så fort vi mottar det. Alternativt kan du laste ned vårt Serviceskjema og sende den inn til Game-On AS, Postboks 81. 4064 Stavanger.

 

Q: Do you ship to Sweden, Denmark or Iceland?

 

A: Yes we do! Please select your country when opening an account. Prices will be displayed without VAT. Please notice that you have to pay local VAT when importing goods. We are not responsible for lost goods, custom issues or similar. So please check your local goverment restrictions. The freight to other countries depends on the products but is fromNOK279.- to NOK990.- There are no refunds on out of Norway orders.

 

Q: Jeg ønsker å bytte et produkt i ett annet eller til en annen størrelse, hva gjør jeg?

A: Så lenge produktet er ubrukt og uåpnet kan du bytte det i noe annet. Om du ønsker å bytte størrelse på klær så merk at disse skal være ubrukt og med merkelapper på. Send det da inn til Game-On AS, Postboks 81, 4064 Stavanger. 


Q: Jeg har ventet lenge på et produkt, det er fremdeles ikke på lager, hvorfor?

A: Vi har utrolig mange forskjellige leverandører, og de aller fleste er utenlandske. Vi handler fra USA, Kina, Pakistan, Portugal, Danmark blant annet. Produkter som er populære kan være oftere utsolgt enn andre varer. Transport tar ofte lang til i tillegg til at de skal fortolles. Hvis du legger igjen e-mail adressen din på produktet du venter på får du en mail det øyeblikket den kommer tilbake på lager!

Q: Det kommer feilmelding når jeg ønsker å betale med faktura, hvorfor?

A: Når man bruker Faktura som betalingsmåte, går man igjennom en kredittsjekk hos vår partner Klarna. De har dessverre ikke noen god side når man av en eller annen grunn ikke er kredittverdig, det kommer ofte en feilmelding. Da må man ta kontakt med Klarna på telefonnummer 21 01 89 91, evt kan du sende en mail her! (klikk)

Q: Jeg har ikke mulighet til å bestille over nettet, kan jeg bestille over telefon eller mail?

A: Produkter som ikke har 18års aldersgrense er ikke dette noe problem, da kan du sende en mail til post@game-on.no med din bestilling. Hvis det er et produkt(er) med aldersgrense må du sende oss kopi av gyldig legetimasjon. Dette er vi utrolig strenge på, vi mister bevilningen vår hvis vi sender til personer under 18år. I tillegg vil det blir sendt med såkalt ID-kontrakt fra posten, som gjør at den personen som står på legimitasjonen MÅ hente ut pakken hos posten.

Q: Jeg ønsker å bestille noe som ikke er på nettsiden, har dere mulighet for å få tak i det?

A: Vi har et stort nettverk av leverandører og kan få tak i nesten alt, send oss en mail til post@game-on.no så sjekker vi for deg!