Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Norsk nettbutikk! | Fast frakt på 119.- | Super service!

FAQ

Bestilling og levering

Sporing av pakker? 

Når ordren er pakket og sendt får du en mail med ”Leveringsbekreftelse” med vedlegg hvor du finner kollinummer på din pakke som kan spores hos Posten. Du mottar og en SMS med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.

Hvordan vet jeg at min bestilling har gått igjennom?

Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.

Kan jeg slå sammen to ordre eller legge til en vare?

Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer, da må ordren kanselleres og legges på nytt. Du får en separat hentemelding på mobil når pakken nærmer seg om du har fylt inn mobilnummer.

Betaling

Kortbetaling

Game-On bruker betalingsløsning fra Klarna, der kan du velge å betale med kort eller faktura/delbetaling. Hvis du velger faktura/delbetaling, krever Klarna at du oppgir fødselsnummer for kredittsjekk. Vi lagrer ikke personnummeret ditt og det sendes kryptert til Klarna sine systemer

Faktura

Om du er privatkunde eller Bedriftskunde kan du bruke Klarna faktura/delbetaling.

Kan jeg dele opp min betaling?

Om du har valgt faktura fra Klarna kan du be om å få gjort om til delbetaling. Ta i tilfelle direkte kontakt med www.klarna.no

Jeg har bestilt, men ikke mottatt Ordrebekreftelse.

Du kan enten ha:

  • Skrevet feil epost
  • Mailen kan ha havnet i spamfilter
  • Forekommet feil under bestilling

Ta i tilfelle kontakt med oss på mail eller telefon 51 66 76 55

Retur

Hvordan returnerer jeg en vare?

For å sendes oss en retur, enten du skal bytte noe, returnere noe eller sende noe inn til reparasjon må du bruke vårt Returskjema. Dette skjemaet må fylles ut for å få returen behandlet.

Dersom det gjelder Service/oppgradering av airsoft, vennligst også print ut og fyll inn Serviceskjemaet!

Du må også legge ved kontaktinformasjon i forsendelsen. Viktig å merke pakken med navn på den som bestilte.

Når det er gjort kan du sende inn returen (med Posten Norge) til:
Game-On AS – Postboks 81 – 4068 Stavanger

Obs. Merk pakken med ordrenummer.
 

Hvor lang tid tar det før min retur blir behandlet?

Vi har normalt 1-2 ukers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. I perioder med høy pågang eller ferieavvikling er behandlingstiden på 3-6 uker. Se gjerne sporing for når vi mottar din retur. I perioder med høy pågang, eks. i ferieavviklingstider, må man påregne noen ekstra dager behandlingstid